..: SaNg pEnGiKuT (= :..

Monday, February 23, 2009

FiRsT Try..!

stelah dimarah oleh sang dett..
aku pon try la lembutkn jari neyh menulis..
haha..
hurm..
pg td cam bese kol 8 bgn..
kmas2 katil..
pastu g mand..
dah baes aku pn bkk la pntu toilet 2 nk kua..
tp x ley bkk lak..
rpenye aku kne kunci ngan alap..
kureng nye bdk kecik..
aku pn try la bkk ngan brs gigi..
da slalu kne kunci..
huhu..
kol 8 steng aku bjaye gak kua..
mls nk cari gado ngan dak kecik 2 aku pn siap2 la..
rse cm da nk kol 9 tu g la stat moto..
g klas jahet..
smpai2 tade spe pn..
aku pn wat la keje sndiri..
pastu dtg la bdk2..
cekgu tade rini..
die g meetin..
masing2 wat la keje sndri..
aku bjaye siapkn bju phg aku..
nk smbng wat kaen x rti..
so ddk la dpn mesin tu maen msg..
da bosan sgt aku pn blk la..
otw nk blk tuh aku tsrmpak ngan seko binatang ney..
nk mlintas x rti pndng kri knn..
so aku pn langgar la die..
tbabas gak la sket dlm nk ngelak biawak seko ney..
aku pn jth ngan machonye tpi grai brader kt dpan skola 2..
sib baek tade kete lngsung tyme 2..
mamat 2 dgn baek ati nye tlg..
huhu..
mlu siot tyme 2..
jth sbb biawak..
cam bangang je rse..
huhu..
aku pon tros bla pas ckp tenkiu kt brader 2..
die sngih je..
esok aku da tamaw lalu jln 2 lgi..
lalu jln jaoh pn tape la..
jnji x jmpe biawak 2 dh..

2 comments: